اخبار و مقالات

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

در طی سال‌های اخیر، همواره سرویس‌های آشپزخانه اورانوس، از سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک گرفته تا سایر سرویس‌های این برند، به عنوان بخش مهمی از یک آشپزخانه مدرن مورد توجه قرار گرفته‌اند. طبیعتاً اقبال استفاده‌کنندگان لوازم و سرویس آشپزخانه از سرویس‌های اورانوس در گرو موارد متعددی است که ما پیش‌تر در چند مقاله جداگانه به بررسی هر یک از مدل‌های سرویس آشپزخانه اورانوس پرداخته‌ایم.

دلیل اقبال چشمگیر از سرویس‌های آشپزخانه اورانوس و اینکه استفاده‌کنندگان از سرویس‌های آشپزخانه، سرویس‌های آشپزخانه اورانوس را به عنوان جزء جدایی‌ناپذیر آشپزخانه مدرن در نظر می‌گیرند، فارغ از مدل‌های آن‌ها ( سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و …)، همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره گردید، به موارد متعددی بستگی دارد که در این مقاله تلاش داریم تا به بررسی و بیان مختصری از ویژگی‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک بپردازیم.
اما چنانچه تمایل دارید تا به صورت مجزا در خصوص هر یک از سرویس‌های آشپزخانه اورانوس اطلاعات بیشتری کسب نمایید، پیشنهاد ما به شما این است که یا مدل مورد نظر خود را از بخش جستجوی سایت، جستجو نمایید و یا اینکه بر روی لینک مقالات مربوط به هر یک از مدل‌ها که در ذیل ذکر شده‌اند، کلیک نمایید.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل استوانه‌ای

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

نکته‌ای که لازم است قبل از بررسی سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک به آن اشاره‌ای کوتاه داشته باشیم، این است که سرویس جهیزیه اورانوس که بسیاری در خصوص آن صحبت به میان می‌آورند، لزوماً اشاره به یک مدل مشخصی از سرویس‌های اورانوس نیست، بلکه منظور تمامی سرویس‌های آشپزخانه‌هایی است که این برند روانه بازار می‌نماید.

تنوع رنگ سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

تعداد پارچه‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

پیش‌تر در سایر مقالات مرتبط با سرویس‌های آشپزخانه اورانوس به این نکته اشاره شد که دلیل اینکه در بسیاری مواقع از سرویس‌های اورانوس تحت عنوان سرویس جهیزیه استیل اورانوس نام برده می‌شود، فارغ از کیفیت منحصر به‌ فردی که دارند، به دلیل زیبایی و تنوع مثال زدنی است که در طراحی و تولید آن‌ها مورد توجه تولیدکنندگان این سرویس‌ها قرار گرفته است.

در مورد سرویس های آشپزخانه اورانوس بیشتر بدانید

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل استوانه ای

تنوع رنگ سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

لوازم گوناگونی که در یک آشپزخانه قرار داده می‌شود، بدون شک بر رنگ بندی آشپزخانه و به ویژه در رنگ بندی یک آشپزخانه مدرن، اثری مستقیم دارد. اگر بخواهیم مهم‌ترین عواملِ جذابیت و نیز ایجاد محیطی شاداب و دلپذیر برای یک آشپزخانه را برشماریم، بدون شک می‌بایست به قرارگیری و چینش اصولی لوازم آشپزخانه اشاره نمود.
بدون تردید، ترکیب درست و رنگ بندی دیوارها، سقف، کابینت‌ها، لوازم آشپزخانه و نیز انتخاب رنگی مناسب برای سرویس آشپزخانه ( سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و … ) و … کلیدی‌ترین مواردی هستند که از اهمیت بالایی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه برخوردار هستند.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان ” سرویس آشپزخانه و رنگ‌بندی آشپزخانه ” ارتباط میان رنگ بندی آشپزخانه و سرویس آشپزخانه را مورد بررسی قرار داده‌ایم و به این موضوع پرداخته‌ایم که شاید بتوان اصلی‌ترین بخش اثرگذار در رنگ‌بندی آشپزخانه را استفاده از ست‌های همرنگ و البته متناسب با دکوراسیون آشپزخانه دانست. قطعاً هماهنگی در رنگ‌بندی، اصلی‌ترین قدم به سوی خلق یک آشپزخانه مدرن است.
امروزه تولیدکنندگان لوازم و سرویس آشپزخانه با اشراف کامل از اهمیت رنگ‌بندی محیط و لوازم آشپزخانه، همواره در تلاش هستند تا تمامی لوازم و وسایل مورد نیاز یک آشپزخانه مدرن را در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب طراحی، تولید و روانه بازار مصرف نمایند. از این رو تولیدکنندگانی می‌توانند سهم بیشتری را از بازار لوازم آشپزخانه به خود اختصاص دهند که بتوانند در کنار کیفیت محصولات خود، برنامه‌ای دقیق برای ارائه محصولاتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع داشته باشد.
در این میان تولیدکنندگان محصولات اورانوس، در زمره‌ی تولیدکنندگانی قرار دارند که توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در بازار سرویس آشپزخانه به خود اختصاص دهند و بدون شک این جایگاه به دلیل کیفیت بالای محصولات، تنوع طرح، تنوع رنگ، و نیز قیمت مناسب سرویس‌های اورانوس است.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ 

بخوانید تا بیشتر طرفدار این سرویس آشپزخانه جذاب و کاربردی شوید

پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان سرویس‌های آشپزخانه با سلایق گوناگون، شاید در سخن ساده به نظر برسد، اما در عمل امری بسیار دشوار است. امری که سرویس‌های آشپزخانه اورانوس ( سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و … ) به دلیل تنوع در طرح و رنگ، توانسته‌اند به آن جامه عمل بپوشانند. البته تحقق چنین امری بدون شک نمایانگر سال‌ها تجربه، تخصص و نیز بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز دنیا توسط تولیدکنندگان اورانوس در صنعت لوازم آشپزخانه می‌باشد.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

بارها در خصوص لوازم و سرویس‌های آشپزخانه اورانوس به این ضرب المثل اشاره کرده‌ایم که « شنیدن کِی بُوَد مانندِ دیدن ». بدون شک اطلاع کامل از مزایای سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک و سایر سرویس‌های اورانوس زمانی میسر است که تجربه حداقل یکبار استفاده از آن‌ها را داشته باشیم.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

تولیدکنندگان سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک، این مدل از سرویس‌های محبوب خود را تنها در قالب 17 پارچه‌ روانه بازار نموده‌اند.
مشابه سایر سرویس‌های آشپزخانه اورانوس ( سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، بل شیپ، ورساچه و … ) در تولید بدنه و درب مدل کلاسیک که در اصطلاح عامیانه به آن مدل کمر باریک نیز گفته می‌شود، از ورق آهن و استیل استفاده شده است.
یکی از نگرانی‌های عمده استفاده‌کنندگان از سرویس‌های آشپزخانه این است که در صورت نیاز به شستشوی سرویس‌ها، اولاً زنگ نزنند و ثانیاً تغییر رنگ ندهند. سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک، مشابه تمامی سرویس‌های آشپزخانه اورانوس ( سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل بل شیپ، استوانه‌ای، ورساچه و … ) به دلیل ضد زنگ بودن و رنگ آبکاری شده آن، این اطمینان را به استفاده‌کنندگان می‌دهد تا بدون کوچک‌ترین نگرانی، در هر زمانی که نیاز باشد، نسبت به شستشوی آن‌ها اقدام کنند.

پرطرفدارترین سرویس آشپزخانه اورانوس را بشناسید 

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه 

در کنار تمامی ویژگی‌های منحصر به‌ فرد سرویس‌های آشپزخانه اورانوس، ارائه گارانتی 5 ساله تعویض محصول، جای هیچ شک و شبهه‌ای را برای خریداران باقی نمی‌گذارد که وجود چنین ضمانتی مهر تأییدی بر کیفیت بالای این محصولات است و از این رو می‌توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید این سرویس‌ها اقدام نمایند.

تعداد پارچه‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

تولیدکنندگان محصولات اورانوس، سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک در حال حاضر این سرویس محبوب خود را تنها در قالب 17 پارچه روانه بازار نموده‌اند. در ادامه و جهت آشنایی شما، به معرفی لوازم موجود در سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس مدل کلاسیک خواهیم پرداخت.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

سرویس آشپزخانه 17 پارچه اورانوس مدل کلاسیک از لوازم آشپزخانه زیر تشکیل شده است :

• 1 عدد سطل پدالی 12 لیتری
• 1 عدد ظرف برنج پنجره دار ( با پیمانه)
• 1 عدد ظرف شکر
• 1 عدد ظرف قند
• 4 عدد سرویس حبوبات
• 3 عدد سرویس چای‌خوری
• 6 عدد سرویس ادویه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک به عنوان یکی از سرویس‌های محبوب اورانوس در کنار سایر سرویس‌های این برند ( سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، بل شیپ، ورساچه و … )، به دلیل وجود تنوع در رنگ، کیفیت بالا، گارانتی 5 ساله و نیز قیمتی مناسب در قیاس با کیفیت برتر آن، توانسته است در راستای تحقق یک آشپزخانه مدرن، جایگاه ویژه‌ای را در میان سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *