اخبار و مقالات

سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه

سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه

رنگ بندی سرویس آشپزخانه متأثر از موارد متعددی است که استفاده درست از این موارد و چینش صحیح آن‌ها می‌تواند باعث جذابیت آشپزخانه و ایجاد حس شادابی در هر فردی شود. سرویس آشپزخانه، رنگ بندی کابینت‌ها، رنگ دیوارها و سقف، لوازم آشپزخانه و… اصلی‌ترین مواردی هستند که در طراحی رنگ آشپزخانه و ایجاد دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت هستند.

جایگاه رنگ‌ها در رنگ بندی سرویس آشپزخانه آشپزخانه و آشپزخانه

رنگ‌های روز برای آشپزخانه

رنگ‌های شاد برای آشپزخانه

رنگ‌های خنثی برای آشپزخانه

سخن پایانی

بدون شک ارتباط ویژه‌ای میان سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه وجود دارد. شاید بهتر باشد که بگویم، کلیدی‌ترین بخش اثرگذار در رنگ بندی آشپزخانه، استفاده از ست‌های همرنگ و البته متناسب با دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد.
امروزه تولیدکنندگان لوازم خانگی و سرویس آشپزخانه، با توجه به اهمیت رنگ آشپزخانه، سعی دارند تا تمامی وسایل مورد نیاز یک آشپزخانه مدرن را در قالب سرویس آشپزخانه و در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب طراحی و تولید نمایند. یکی از این تولیدکنندگان که توانسته است به دلیل کیفیت بالای محصولات، تنوع رنگ، تنوع طرح و نیز قیمتی مناسب جایگاه ویژه‌ای را در بازار سرویس آشپزخانه به خود اختصاص دهد، بدون شک، مجموعه تولیدی اورانوس می‌باشد.
اورانوس با تنوع رنگی که برای سرویس آشپزخانه خود در نظر گرفته است، تقریباً جوابگوی نیاز هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌باشد. تحقق چنین امری شاید در سخن ساده به نظر برسد، اما در عمل امری بسیار دشوار است.
تولیدکنندگان سرویس اورانوس با شناختی دقیق از نقش و جایگاه رنگ‌ها و به خصوص جایگاه رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه، همواره محصولاتی را تولید می‌نمایند که حق انتخاب‌های زیادی را پیش روی مصرف‌کنندگان قرار دهد.

اگر می خواهید لوازم آشپزخانه و سرویس آشپزخانه ای مدرن در جهیزیه خود داشته باشید، به شما پیشنهاد میکنیم مقاله زیر را مطالعه کنید

آشپزخانه مدرن در جهیزیه عروس

 

جایگاه رنگ‌ها در رنگ بندی سرویس آشپزخانه آشپزخانه و آشپزخانه 

همان‌طور که اشاره شد، یکی از دلایل موفقیت مجموعه اورانوس در جلب رضایت استفاده‌کنندگان سرویس آشپزخانه ، اشراف دقیق بر جایگاه و نقش رنگ‌ها در رنگ بندی آشپزخانه و اثرات آن بر دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد.
ممکن است هنگامی که به موضوع رنگ آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه پرداخته می‌شود، این انتظار وجود داشته باشد که برای هر بخش از آشپزخانه یک رنگ یا حتی ترکیبی مشخص از رنگ‌ها ارائه گردد. مثلاً بگوییم فلان رنگ را برای دیوارها در نظر بگیرید، فلان رنگ را برای سقف، فلان رنگ برای کف، فلان رنگ برای کابینت‌ها، فلان رنگ برای سرویس آشپزخانه و…
اما واقعیت این است که انتخاب چنین مواردی تماماً بر اساس سلیقه افراد می‌باشد و قطعاً چنین پیشنهادهایی نمی‌تواند رضایت خاطر افرادی که ساعت‌ها از زمان خود را در آشپزخانه سپری می‌کند فراهم آورد. با این وصف پس راهکار چیست؟
بدون شک انتخاب رنگ آشپزخانه یکی از سخت‌ترین تصمیم‌ها در دکوراسیون آشپزخانه به شمار می‌آید. اما بهترین راهکار برای رنگ بندی آشپزخانه و حتی انتخاب سرویس آشپزخانه بر اساس رنگ مورد نظر، این است که با ماهیت رنگ‌ها تا حدی آشنا باشم و متوجه باشیم که هر رنگ چه ویژگی و خصوصیتی را بیان می‌کنند. این نکته را فراموش نکنید که منظور ما انتخاب رنگ برای آشپزخانه می‌باشد.

در ادامه قصد داریم تا مقداری به اهمیت و نقش رنگ‌ها در آشپزخانه بپردازیم و یک دسته بندی کلی برای رنگ آشپزخانه ارائه کنیم. شما می‌توانید با توجه به توضیحاتی که در ادامه بیان خواهیم کرد، نسبت به انتخاب رنگ مناسب برای هر یک از بخش‌های آشپزخانه و حتی انتخاب سرویس آشپزخانه اقدام نمایید.

سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه

رنگ‌های روز برای آشپزخانه

طبیعتاً به فراخور زمان و حتی به فراخور سال و نیز دلایل متعدد، رنگ‌هایی به عنوان رنگ روز معرفی می‌شوند. بسیاری از افراد مایل هستند که از رنگ‌هایی برای دکوراسیون خانه و به ویژه آشپزخانه خود استفاده نمایند که رنگ‌های روز به شمار می‌آیند. از آنجایی که این رنگ‌ها بر اساس معیارهای خاصی انتخاب می‌شوند، تولیدکنندگان معتبر سرویس آشپزخانه نیز همسو با چنین تغییراتی، رنگ‌های متنوع و متناسب با رنگ‌های روز را برای رنگ بندی محصولات خود در نظر می‌گیرند. به جرئت می‌توان مدعی شد که در کنار کیفیت بالای سرویس آشپزخانه اورانوس، یکی از عوامل موفقیت آن، به روز بودن آن‌ها از نظر طرح و رنگ است.
توصیه اکید ما به شما این است که در انتخاب رنگ آشپزخانه، رنگ خانه را هم مد نظر داشته باشید تا بتوانید هماهنگی بیشتری را در دکوراسیون کلی خانه ایجاد نمایید.

سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه

رنگ‌های شاد برای آشپزخانه

زمانی که گفته می‌شود از رنگ شاد استفاده کنید، ممکن است برخی‌ها به فکر رنگ‌هایی مثل قرمز، صورتی، لیمویی و … بیفتند. هر چند این رنگ‌ها به عنوان رنگ‌های شاد شناخته می‌شوند، اما منظور واقعی از رنگ‌های شاد، صرفاً یک یا چند رنگ خاص نیست، بلکه رنگ‌هایی است که طراوت و شادابی خاصی را به فضای آشپزخانه شما می‌بخشند.
بدون شک استفاده از ترکیب رنگ‌های روشن در رنگ بندی آشپزخانه و استفاده از لوازم و سرویس آشپزخانه با رنگ‌های شاد و روشن، می‌تواند علاوه بر ایجاد سرزندگی، فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر از آنچه هستند نشان دهد.

سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه

رنگ‌های خنثی برای آشپزخانه 

معمولاً رنگ‌هایی مثل سفید، قهوه‌ای یا شکلاتی روشن، بِژ و …، رنگ‌های خنثی محسوب می‌شوند. برخی مواقع ممکن است یک آشپزخانه‌ مملو از وسایلی از رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون باشد. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌شود که از رنگ‌هایی خنثی استفاده کنید تا علاوه بر اینکه مقداری از تضاد رنگ‌ها کاسته شود، فضای آشپزخانه را مقداری خلوت تر و حتی بزرگ‌تر نشان دهد.

نکته : موارد سه‌گانه‌ای که در خصوص رنگ‌ها بیان شد، نکاتی است که می‌تواند برای رنگ بندی آشپزخانه و حتی برای انتخاب رنگ مناسبِ سرویس آشپزخانه و به طور کلی طراحی دکوراسیون آشپزخانه مورد توجه قرار گیرند. اما اینکه شما بخواهید از رنگ‌های روز استفاده کنید یا از رنگ‌های شاد و یا حتی از رنگ‌های خنثی، کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

آیا میدانید لوازم آشپزخانه و سرویس آشپزخانه خود را چگونه به بهترین شکل بچینید؟

ما شما را برای بهترین مدل چیدمان سرویس آشپزخانه راهنمایی میکنیم 

لوازم آشپزخانه و بهترین مدل چیدمان آشپزخانه

سخن پایانی

ما انسان‌ها همواره به دنبال این هستیم تا در هر زمینه‌ای بهترین‌ها را انتخاب نماییم.

اما واقعاً بهترین چیست؟ طبیعتاً بهترین در بسیاری موارد کاملاً سلیقه‌ای و بستگی به نیاز افراد دارد.

سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه

زمانی که به دنبال این هستید تا بهترین رنگ را برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید، مهم‌ترین اصل، نوع سلیقه شما می‌باشد. اینکه مایل هستید فضای آشپزخانه شما چگونه به نظر برسد.
نکته قابل ذکر این است که هنگامی یک رنگ خاص را به عنوان رنگ آشپزخانه در نظر می‌گیرد، ممکن است به این فکر باشید که چگونه می‌توان سرویس آشپزخانه متناسب با آن رنگ را انتخاب کرد. در پاسخ باید گفت که تولیدکنندگان لوازم و سرویس آشپزخانه عمدتاً بر اساس معیارهایی نسبت به انتخاب رنگ محصولات خود اقدام می‌کنند که در نهایت بتوانند جوابگوی نیاز مصرف‌کنندگان با هر سلیقه‌ای باشند. یعنی اینکه صرفاً نیاز نیست که رنگ سرویس آشپزخانه شما هم رنگ دیوار و یا کابینت‌های شما باشد، بلکه مهم این است که هماهنگی منطقی و البته چشم نوازی میان این رنگ‌ها ایجاد شود.

تولیدکنندگان محصولات اورانوس، به دلیل تولید سرویس آشپزخانه در طرح‌ها و رنگ‌های متعدد و نیز به دلیل کیفیت بالا و نیز قیمتی مناسب در قیاس با کیفیت برتر آن، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در میان سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار به خود اختصاص دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *