اخبار و مقالات

مخلوط کن مسافرتی ساپر بهترین است؟

مخلوط کن مسافرتی ساپر بهترین است؟

امروزه با توجه به تغییر در سبک زندگی بسیاری از خانواده‌ها، وجود برخی لوازم برای سرعت بخشیدن به فعالیت‌های روزمره به امری ضروری رو اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. یکی از این وسایل بدون شک، مخلوط کن ( مخلوط کن مسافرتی یا مخلوط کن ثابت ) می‌باشد.

دلیل اهمیت مخلوط کن مسافرتی

کاربردهای مخلوط کن مسافرتی ساپر

آیا مخلوط کن مسافرتی ساپر بهترین است؟

مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390

هر چند شاید به تصور بسیاری از افراد، وجود و یا خرید مخلوط کن مسافرتی یا مخلوط کن ثابت آن‌چنان ضروری نباشد و حتی ممکن است برخی‌ها وجود چنین وسیله‌ای را لازم ندانند. این در حالی است که ممکن است برخی دیگر وجود مخلوط کن برقی یا آسیاب برقی (مخلوط کن برقی مسافرتی یا ثابت) را برای آشپزخانه خود از ضروریات پر اهمیت به شمار آورند. با اهمیت، کم اهمیت و یا بی اهمیت بودن وجود و یا خرید مخلوط کن، خواه مخلوط کن برقی مسافرتی باشد و خواه مخلوط کن و آسیاب برقی ثابت، امری کاملاً سلیقه‌ای است.
ما پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان “ اهمیت آسیاب برقی در میان لوازم آشپزخانه” به طور مفصل در خصوص آسیاب برقی و به طور کلی در مورد مخلوط کن مطالبی را بیان کردیم و در آن اشاره شد که مطمئناً در برخی مواقع اهمیت وجود آن‌ها به حدی است که نبود آن می‌تواند باعث کندی در روند آشپزی و حتی اثر منفی بر طعم و کیفیت غذا شود. خیلی مواقع ممکن است نیاز باشد تا برخی مواد غذایی را آسیاب نماییم، در این شرایط یا باید به شیوه سنتی از هاون استفاده کرد و یا با استفاده از یک آسیاب برقی مناسب (مخلوط کن برقی مسافرتی یا ثابت)، علاوه بر سادگی کار، کیفیت واقعی مواد را نیز حفظ نمود.
در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی مختصری را در خصوص مخلوط کن مسافرتی ( مخلوط کن قابل حمل ) بیان کنیم.

به شما پیشنهاد می کنیم

برای مشاهده لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه کارآمد، مانند مخیوط کن قابل حمل و یا آسیاب برقی و دیگر وسایل مورد نیاز در آشپزخانه و منزل خود به فروشگاه اینترنتی هومیکسوم مراجعه کنید

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هومیکسوم

دلیل اهمیت مخلوط کن مسافرتی

اگر بخواهیم اشاره‌ای به اهمیت و جایگاه مخلوط کن مسافرتی (مخلوط کن قابل حمل) داشته باشیم، می‌توان گفت خرید مخلوط کن مسافرتی، خواه برندی معتبر همچون مخلوط کن مسافرتی ساپر باشد و خواه هر برند معتبر دیگری، در بسیاری مواقع می‌تواند جوابگوی اکثر نیازهایی باشد که ما از یک مخلوط کن ثابت داریم.
خیلی از افراد خبره و حرفه‌ای در آشپزی بر این باورند که برخی از ادویه‌جات که در بازار به فروش می‌رسند، به دلیل وجود ناخالصی در آن‌ها و یا به دلیل گذشت مدت زمانی طولانی از آسیاب شدن آن‌ها، دیگر آن کیفیت لازم برای طعم بخشیدن به غذای آن‌ها را ندارند و به همین دلیل بهترین نوع ادویه‌جات پودری برای استفاده در غذا را آن دسته از ادویه‌جاتی می‌دانند که خود آسیاب کرده باشند و همین توصیه را به سایرین نیز دارند.
اما ممکن است برخی افراد به لحاظ مالی توان خرید آسیاب برقی ثابت را نداشته و نیز حوصله استفاده از هاون را نداشته باشند، اینجاست که خرید مخلوط کن قابل حمل (مخلوط کن مسافرتی ساپر یا هر برند معتبر دیگر) می‌تواند علاوه بر صرف هزینه‌ای کمتر، به طور کامل جوابگوی نیاز آن‌ها باشد.

کاربرد مخلوط کن مسافرتی

کاربردهای مخلوط کن مسافرتی ساپر

نکته قابل ذکر این است که منظور ما از مخلوط کن قابل حمل (مسافرتی) و یا خرید مخلوط کن مسافرتی، صرفاً مخلوط کن مسافرتی ساپر نمی‌باشد، بلکه منظور تمامی مخلوط کن‌های مسافرتی است. اما دلیل اینکه به مخلوط کن مسافرتی ساپر اشاره نمودیم، کیفیت بالای این مخلوط کن و نیز قیمتی مناسب در قیاس با امکانات و کیفیت برتر آن می‌باشد.
اما اگر بخواهیم فارغ از نوع و مدل مخلوط کن، به برخی از کاربردهای مخلوط کن قابل حمل (مسافرتی) اشاره‌ای داشته باشیم، می‌توان گفت این نوع از مخلوط کن‌ها در سطحی پایین‌تر دارای همان امکاناتی است که مخلوط کن‌های ثابت دارا می باشند.
یکی از موارد استفاده مخلوط کن مسافرتی (مخلوط کن قابل حمل)، همان‌طور که اشاره شد، آسیاب کردن ادویه‌جات می‌باشد.
از دیگر کاربردهای چنین مخلوط کن‌هایی می‌توان به قابلیت آن‌ها در آسیاب کردن قهوه، خرد کردن مواد غذایی و نیز خرد کردن یخ اشاره نمود. البته ذکر این نکته ضروری است که برای خرد کردن مواد غذایی و یخ، مخلوط کن باید دارای تیغه‌هایی مقاوم باشد. در مخلوط کن مسافرتی ساپر که در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم نمود، وجود تیغه‌های استیل و مقاوم، انجام چنین قابلیتی (خرد کردن مواد غذایی و یخ) را به سادگی میسر می‌نماید.

آیا مخلوط کن مسافرتی ساپر بهترین است؟

یکی از سوالاتی که همواره کاربران و مشتریان محترم هومیکسوم از کارشناسان می‌پرسند، این پرسش است که بهترین مدل فلان محصول کدام است. این سوال در خصوص مخلوط کن مسافرتی ساپر نیز بارها پرسیده شده است، به خصوص این سوال که آیا این محصول بهترین است و اینکه آیا شما به طور کلی خرید مخلوط کن مسافرتی (مخلوط کن قابل حمل) را پیشنهاد می‌کنید؟
واقعیت این است که سلیقه و نیاز شما به عنوان یک خریدار، اصلی‌ترین معیار سنجش برای بهترین یا برترین بودن یک مخلوط کن مسافرتی است ( خواه مخلوط کن مسافرتی ساپر باشد و خواه هر برند معتبر دیگر ). شما باید به دقت مشخص نماید که قصدتان از خرید مخلوط کن مسافرتی یا قابل حمل چیست. در چنین شرایطی است که می‌توانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب و خریداری نمایید.
البته لازم به ذکر است که نباید این واقعیت را فراموش نمود امکانات و قابلیت‌هایی که در یک مخلوط کن ثابت ( مخلوط کن‌های حرفه‌ای ) وجود دارد، به هیچ وجه به طور کامل در یک مخلوط کن مسافرتی وجود ندارد.

مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390

در ادامه و به جهت آشنایی شما با مخلوط کن‌های قابل حمل ساپر، به بیان برخی از ویژگی‌های اصلی مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 خواهیم پرداخت.

کاربرد مخلوط کن مسافرتی

ظرفیت و گنجایش نیم لیتری (500 میلی لیتر) ظرف مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 قطعاً می‌تواند جوابگوی نیاز هر مصرف‌کننده‌ای برای مخلوط و خرد کردن مواد غذایی، ادویه‌جات و یخ در حجم پایین باشد.

قابل حمل بودن ظرف مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 (مخلوط کن قابل حمل ساپر مدل SPB-390) این امکان را فراهم می‌کند تا بتوان از آن به عنوان یک پارچ کوچک نیز استفاده نمود و حتی در مواقعی که محتویات مخلوط شده سیال ( مایع ) باشند، بدون نیاز به ظرف دیگری از آن استفاده نمود.
استفاده تولیدکنندگان مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 از استیل ضد زنگ برای تیغه‌ها، این اطمینان را به خریداران می‌دهد که علاوه بر مقاومت مناسب، نگرانی بابت زنگ زدگی وجود ندارد.

آیا میدانید چگونه لوازم آشپزخانه و سرویس آشپزخانه خود را به بهترین شکل ممکن چیدمان کنید؟

نگران نباشید

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هومیکسوم شما را در این امر راهنمایی میکنید 

لوازم آشپزخانه و بهترین مدل چیدمان آشپزخانه

مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 با توان مصرفی 300 وات و بدون کوچک‌ترین لرزشی می‌تواند مواد مورد نیاز شما را با برخورداری از عملکرد 2 سرعته و لحظه‌ای (پالس)، به طور کامل مخلوط نماید. عملکرد پالس یا لحظه‌ای ویژگی خاصی است که به شما این امکان را می‌دهد در هر مرحله‌ای که مایل باشید، نسبت به توقف فعالیت مخلوط کن اقدام کنید.
جمع و جور بودن، جنس بدنه از مواد مرغوب، سبک بودن ویژگی‌های دیگری است که باعث شده است مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 در میان سایر برندهای موجود در بازار ایران، طرفداران خاص خود را داشته باشد.

مخلوط کن مسافرتی ساپر مدل SPB-390 ، به دلیل کیفیت بالا و نیز قیمتی مناسب در قیاس با امکانات و کیفیت برتر آن، توانسته‌ است تا حد بسیار بالایی رضایت خاطر استفاده‌کنندگان را به ارمغان آورد.

شما می توانید مخلوط کن قابل حمل ساپر مدل SPB-390 را از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه هومیکسوم خریداری و استفاده نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *