اخبار و مقالات

نسپرسو ساز ساپر بهترین است؟

نسپرسو ساز ساپر بهترین است؟

نسپرسو ساز و بررسی تفاوت‌های آن با اسپرسو ساز و همچنین بررسی نسپرسو ساز ساپر موضوعی بود که پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان “اسپرسو ساز یا نسپرسو ساز” بر روی وب سایت هومیکسوم به آن پرداختیم و در کنار بررسی این دستگاه‌ها، به برخی نکات و ویژگی‌هایی در خصوص نسپرسو ساز نیز اشاره شد که در هنگام خرید نسپرسو ساز می‌تواند راهنمای خریداران باشد.پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی با این نکات نگاهی به مقاله مذکور بیندازید.

اما در این مقاله قصد داریم تا مقداری بیشتر به بررسی نسپرسو ساز و همچنین بررسی یکی از برندهای معتبر و پر طرفدار در بازار ایران، یعنی نسپرسو ساز ساپر بپردازیم. اما قبل از پرداختن به این نکات، لازم است اشاره کنیم هنگام خرید نسپرسو ساز، فارغ از نام یا برند آن، این شما هستید که باید دستگاهی متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید.

نسپرسو ساز چگونه کار می کند؟

فرآیند دستگاه اسپرسو ساز

فرآیند دستگاه نسپرسو ساز

مزیت کپسول یا پد مخصوص نسپرسو ساز

نسپرسو ساز ساپر بهترین است؟

نسپرسو ساز چگونه کار می کند؟

زمانی که صحبت از دستگاه نسپرسو ساز به میان می‌آید، خیلی مواقع این سوال ذهن کاربران و حتی خریداران را به خود مشغول می‌کند که تفاوت این دستگاه با اسپرسو ساز در چیست؟ پیش‌تر در مقاله “اسپرسو ساز یا نسپرسو ساز” به این نکته اشاره‌هایی داشته‌ایم، اما به جهت یادآوری توضیحات مختصری را در ادامه بیان خواهیم کرد.

فرآیند دستگاه اسپرسو ساز

دستگاه اسپرسو ساز برای تولید اسپرسو، آب درون دستگاه را که به نقطه جوش می‌رسد، از پودر قهوه‌ای که به صورت فشرده در درون یک محفظه مخصوص در درون دستگاه قرار دارد عبور می‌دهد و پس از عبور آب جوش از محفظه قهوه، ترکیب آب جوش و قهوه با عبور از یک فیلتر، به محصول نهایی، یعنی اسپرسو تبدیل می‌شود.

همه می دانیم در منازل همه ایرانی ها علاوه بر قهوه، چای نیز وجود دارد 

حال بهترین چای ساز کدام است 

در این مقاله با ما همراه باشید تا از مزیت های بهترین چای ساز مطلع شوید

بهترین چای ساز

فرآیند دستگاه نسپرسو ساز

فرآیند نسپرسو ساز، فارغ از اینکه نسپرسو ساز ساپر باشد و یا هر برند دیگری، دقیقاً مشابه همان فرآیند اسپرسو ساز است، با این تفاوت که در نسپرسو ساز، به جای محفظه قهوه، از پدهایی که توسط شرکت سوئیسی نستله ساخته شده است و در اصطلاح به آن‌ها کپسول گفته می‌شود، استفاده می‌گردد.
به بیانی ساده، تفاوت میان دستگاه نسپرسو ساز و اسپرسو ساز در جایگزین شدن کپسول یا پدهای شرکت نستله با محفظه‌هایی است که در اسپرسو ساز، قهوه به صورت فشرده درون آن قرار می‌گیرد.

بر این اساس در هنگام خرید نسپرسو ساز باید متوجه این شد که برای تهیه و نوش جان کردن نسپرسو، نیاز است تا حتماً از پدهای مخصوص استفاده شود. وجود چنین مسئله‌ای در دستگاه نسپرسو ساز، ممکن است بر روی تصمیم نهایی برای خرید نسپرسو ساز و یا اسپرسو ساز تأثیری مستقیم داشته باشد.

کپسول نسپرسو ساز

مزیت کپسول یا پد مخصوص نسپرسو ساز

ما پیش‌تر در خصوص کپسول یا پدهای مخصوص نسپرسو ساز در مقاله “اسپرسو ساز یا نسپرسو ساز” مطالبی را بیان کرده‌ایم، اما خالی از لطف نیست که در اینجا نیز اشاره‌ای کوتاه به آن‌ها داشته باشیم.
شاید اگر بخواهیم یکی از مهم‌ترین دلایل استقبال مردم به خرید نسپرسو ساز ( نسپرسو ساز ساپر و سایر برندهای معتبر موجود در بازار ) را به طور روشن بیان کنیم، آماده شدن نسپرسو در کمتر از یک دقیقه به دلیل استفاده از کپسول در نسپرسو ساز است.
وجود کپسول‌های نسپرسو که معمولاً از ۵ الی ۶٫۵ گرم از مرغوب‌ترین دانه‌های قهوه تهیه شده ، باعث گردیده تا مصرف‌کنندگان از دردسر برخی مسائل خلاص شده و به سادگی هر چه تمام از نوشیدن یک نسپرسو لذت ببرند.
اگر بخواهیم مهم‌ترین مزیت وجود این کپسول‌ها را بیان کنیم، می‌توان به برخی موارد اشاره نمود که در واقع دردسرهایی است که برای نوشیدن یک اسپرسو دلچسب باید متحمل آن شد. با خرید نسپرسو ساز، دیگر برخی از دردسرهای موجود در هنگام تهیه کردن اسپرسو با دستگاه اسپرسو ساز وجود ندارد. مهم‌ترین این دردسرها را می‌توان چنین نام برد :

• اطلاعات لازم به جهت تهیه دانه قهوه مرغوب
• بو دادن مناسب و اصولی قهوه
• آسیاب کردن یک دست و البته مناسب قهوه
• اندازه‌گیری و پر کردن محفظه قهوه
• تخلیه تفاله قهوه از درون محفظه
• و…

با وجود رفع چنین دردسرهایی ، هر بار که قصد میل کردن قهوه ای لذت بخش را داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کپسول درون دستگاه قرار داده و یک دکمه را فشار دهید.

نسپرسو ساز ساپر

نسپرسو ساز ساپر بهترین است؟

با توجه به اینکه ما در این مقاله بارها به یکی از برندهای معتبر نسپرسو ساز، یعنی نسپرسو ساز ساپر اشاره کردیم، ممکن است که این سوال به وجود بیاید که آیا این دستگاه بهترین دستگاه موجود در بازار است؟
در پاسخ باید گفت، همان‌طور که به دفعات در مقالات متعدد به این نکته اشاره کرده‌ایم، بهترین یا برترین بودن هر وسیله‌ای بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد، خرید نسپرسو ساز نیز دقیقاً چنین است. به بیانی ساده، بهترین دستگاه نسپرسو ساز آن دستگاهی است که جوابگوی نیاز و سلیقه شما باشد، خواه این دستگاه نسپرسو ساز ساپر باشد و خواه هر دستگاه نسپرسو ساز دیگری.
اما به جهت اینکه بارها از نسپرسو ساز ساپر در این مقاله سخن به میان آمد، به عنوان بخش پایانی ، برخی از ویژگی‌های دستگاه نسپرسو ساز ساپر مدل MARIGOLD را با شما در میان خواهیم گذاشت و تصمیم نهایی را به شما کاربر گرامی واگذار می‌کنیم.
لازم به ذکر است که در صورت تمایل می‌توانید اطلاعات کامل‌تری را در خصوص دستگاه نسپرسو ساز ساپر مدل MARIGOLD در مقاله “اسپرسو ساز یا نسپرسو ساز” مطالعه بفرمایید.

جایگاه سرویس چای‌خوری در لوازم آشپزخانه

دستگاه، نسپرسو ساز ساپر مدل MARIGOLD به دلیل امکانات و نیز گارانتی 2 ساله، توانسته است در سال‌های حضورش در بازار ایران اقبال بسیار خوبی را به سوی خود جلب نماید.

اگر بخواهیم فارغ از 2 سال گارانتی، به صورت تیتروار به برخی از ویژگی‌های مهم دستگاه نسپرسو ساز ساپر مدل MARIGOLD بپردازیم، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

• دارای مخزن جداشونده‌ با ظرفیت 700 سی‌سی
• برخورداری از توان مصرفی 960 تا 1145 وات
• دارای محفظه‌ای برای جمع‌آوری کپسول‌ها
• دارای محفظه‌ای برای جمع‌آوری آب چکان و یا سرریزهای فنجان
• دارای وزنی معادل 3200 گرم
• برخورداری از دو كليد عملكرد پركن و قطع كن خودكار فنجان بزرگ و فنجان كوچک

نسپرسو ساز ساپر مدل MARIGOLD به عنوان یک مدل از دستگاه‌های نسپرسو ساز ساپر، به دلیل وجود امکانات متعدد، کیفیت بالا و نیز قیمتی مناسب در قیاس با امکانات و کیفیت برتر آن، توانسته‌ است علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز هر نوع مصرف‌کننده‌ای باشد، جایگاه ویژه‌ای را نیز در میان دستگاه‌های نسپرسو سازها موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

برای خرید دستگاه نسپرسو ساز ساپر مدل MARIGOLD می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه هومیکسوم مراجعه نمایید و به راحتی دستگاه نسپرسو ساز، این دستگاه کارآمد و پرطرفدار در بازار را خریداری نمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *