اخبار و مقالات

اهمیت آسیاب برقی در میان لوازم آشپزخانه

اهمیت آسیاب برقی در میان لوازم آشپزخانه

آسیاب برقی یکی از لوازم آشپزخانه است که شاید مشابه بسیاری لوازم دیگر ضروری به نظر نرسد، اما مطمئناً در برخی مواقع اهمیت وجود آن به حدی است که نبود آن می‌تواند باعث کندی در روند آشپزی و حتی اثر منفی بر طعم و کیفیت غذا شود. خیلی مواقع ممکن است نیاز باشد تا برخی مواد غذایی را آسیاب نماییم، در این شرایط یا باید به شیوه سنتی از هاون استفاده کرد و یا با استفاده از یک آسیاب برقی مناسب، علاوه بر سادگی کار، کیفیت واقعی مواد را نیز حفظ نمود.

بهترین دستگاه آسیاب برقی کدام است؟

قدرت و توان آسیاب برقی

تیغه‌های آسیاب

سرعت آسیاب

ظرفیت آسیاب

راحتی و سادگی نظافت آسیاب

آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650

آسیاب ساپر مدل SCG-300S

خیلی از کدبانوان و آشپزان حرفه‌ای بر این باورند که برخی از ادویه‌جات موجود در بازار به دلیل وجود ناخالصی در آن‌ها و یا به دلیل اینکه مدت طولانی از آسیاب شدن آن‌ها می‌گذرد، کیفیت لازم برای طعم بخشیدن به غذای آن‌ها را ندارند، از همین رو تأکیدشان بر این است که بهترین نوع ادویه‌جات پودری، آن دسته از ادویه‌جات هستند که خود ما آن‌ها را آسیاب کنیم. حتی برخی‌ها بر این باورند که برای اینکه طعم و خواص برخی مواد غذایی به طور کامل حفظ شود و بتوان آن را به غذای نهایی اضافه نمود، نیاز است که آن مواد به طور کامل آسیاب شوند.
ممکن است خیلی از ما این تجربه را داشته‌ایم که به دلیل کیفیت بد برخی از قهوه‌ها، ترجیح داده باشیم که خود نسبت به تهیه دانه‌های قهوه اقدام کرده و سپس آن را آسیاب کنیم. اینجاست که آسیاب برقی می‌تواند به عنوان یک آسیاب قهوه نیز کاربرد داشته باشد.

برخی از خریداران آسیاب برقی، زمانی که قصد دارند تا به عنوان یکی از لوازم آشپزخانه خود نسبت به خرید آسیاب برقی (آسیاب قهوه) اقدام کنند، ترجیح می‌دهند دستگاهی را خریداری نمایند که مخلوط کن نیز باشد. از همین رو برخی از شرکت‌های معتبر تولیدکننده لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه این نیاز مشتری را درک کرده و اقدام به تولید دستگاه‌هایی دو کاره با عنوان آسیاب مخلوط کن نموده‌اند.

یکی از مدل‌های فوق‌العاده و مورد استقبال خریداران لوازم آشپزخانه، آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650 می‌باشد که در چند سال اخیر جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است، به گونه‌ای که بسیاری از افراد که حتی فقط قصد خرید مخلوط کن و یا آسیاب را دارند، ترجیح می‌دهند این مدل را تهیه نمایند. در ادامه همین مقاله بیشتر امکانات این دستگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

البته اگر تنها قصد شما از خرید آسیاب برقی، آسیاب قهوه و یا حتی آسیاب ادویه‌جات می‌باشد، نیازی نیست آسیاب مخلوط کن خرید نمایید، بله تنها یک آسیاب برقی جوابگوی نیاز شما خواهد بود. برای این کار آسیاب ساپر مدل SCG-300S می‌تواند گزینه مناسبی باشد که در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن را بیان خواهیم نمود.

آسیاب برقی ساپر

بهترین دستگاه آسیاب برقی کدام است؟

سلیقه و نیاز شما به عنوان یک خریدار، می‌تواند اصلی‌ترین معیار در تشخیص بهترین یا برترین بودن یک آسیاب برقی، آسیاب قهوه و حتی یک آسیاب مخلوط کن باشد. شما باید به دقت مشخص نماید که قصدتان از خرید یک آسیاب برقی چیست. در این شرایط است که می‌توانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب و خریداری نمایید.
البته در کنار سلیقه و نیاز خریدار، برای خرید آسیاب برقی مناسب، نیاز است تا از برخی ویژگی‌های ضروری این مدل از دستگاه‌ها به طور دقیق مطلع باشید و در هنگام خرید، به دقت به آن ویژگی‌ها توجه داشته باشید.
در ادامه سعی کرده‌ایم تا 5 مورد از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که نیاز است تا در هنگام خرید یک آسیاب برقی، آسیاب قهوه و یا آسیاب مخلوط کن برای لوازم آشپزخانه مورد توجه قرار گیرد را جهت اطلاع شما عزیزان بیان نماییم.

در خصوص وجود آبمیوه گیری در لوازم آشپزخانه و سرویس آشپزخانه بیشتر بدانید 

4 مزیت آبمیوه گیری 4 کاره

 

قدرت و توان آسیاب برقی

قدرت و توان بالا در آسیاب‌های برقی اولین ویژگی‌ای است که باید با دقت و وسواس بالایی به آن توجه شود. چنانچه قدرت و توان این دستگاه‌ها بالا نباشد، قطعاً نمی‌توان انتظار آسیابی با کیفیت را داشت. دقت داشته باشید که قدرت بالا می‌تواند مصرف انرژی برق را نیز افزایش دهد، اما به دلیل استفاده محدود و موردی از آسیاب برقی جهت آسیاب مواد و یا آسیاب قهوه، میزان مصرف برق در این دستگاه‌ها نمی‌تواند نگران‌کننده باشد.

تیغه‌های آسیاب

اهمیت تیغه‌ها اگر بیشتر از قدرت و توان آسیاب برقی نباشد، به طور قطع کمتر از آن نیز نمی‌باشد. چنانچه آسیاب از قدرت بالایی برخوردار باشد، اما تیغه‌های آن نامناسب باشد، نمی‌توان انتظار خروجی با کیفیتی را داشت.
طبیعی است که استفاده از تیغه‌هایی که ضدزنگ و نیز مقاومت بالایی داشته باشند، نشان از کیفیت آسیاب و نهایتاً خروجی مناسب مواد آسیاب شده خواهد بود. بر این اساس مناسب‌ترین جنس برای تیغه‌ها، ابتدا استیل ضدزنگ و سپس تیتانیوم می‌باشد.

سرعت آسیاب

در خصوص سرعت آسیاب به این نکته توجه داشته باشید که یک آسیاب برقی مناسب، باید دارای سرعتی استاندارد و متناسب با نوع موادی باشد که قصد آسیاب آن‌ها را داریم.

در هنگام خرید آسیاب برقی به این نکته مهم توجه داشته باشید که آیا میزان سرعت آن می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد؟

برخی از آسیاب مخلوط کن‌های موجود در بازار به دلیل قابلیت‌هایی که دارند عمدتاً دارای چندین حالت سرعت می‌باشند و این باعث می‌شود تا مصرف‌کننده در هنگام آسیاب کردن مواد و یا آسیاب قهوه قدرت عمل بیشتری را داشته باشد. دقت داشته باشید چنانچه قصد خرید یک آسیاب مخلوط کن حرفه‌ای را دارید، حتماً به این نکته دقت داشته باشید که آسیاب مخلوط کن‌های حرفه‌ای دارای چندین حالت سرعت می‌باشند.
البته تولیدکنندگان آسیاب برقی تک کاره ترجیح می‌دهند با توجه به سطح کارایی و عملکرد آسیاب، به جای حالت‌های مختلف سرعت، یک سرعت استاندارد را در نظر بگیرند. 

برای خرید آسیاب مناسب به عنوان یکی از لوازم آشپزخانه خود به فروشگاه اینترنتی هومیکسوم مراجعه کنید و این کالای کارآمد را به عنوان لوازم آشپزخانه و حتی جهیزیه عروس خود خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی هومیکسوم

ظرفیت آسیاب

در انتخاب یک آسیاب برقی جهت آسیاب ادویه‌جات، مواد غذایی و یا آسیاب قهوه، سعی کنید بر اساس نیاز خود، آسیابی را برای لوازم آشپزخانه خود انتخاب کنید که به طور کامل جوابگوی نیاز شما باشد.

راحتی و سادگی نظافت آسیاب

راحتی نظافت دستگاه اهمیتی به اندازه کارایی دستگاه دارد. اینکه دستگاه امکان جداشوندگی قطعات را داشته باشد تا بتوان آن‌ها را پس از استفاده به راحتی هرچه تمام و به طور کامل تمیز کرد و یا در صورت نیاز بتوان نسبت به شستشوی آن‌ها اقدام نمود.

آسیاب برقی ساپر

آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650

زمانی که صحبت از یک آسیاب برقی یا یک آسیاب مخلوط کن که تمامی ویژگی‌های یک دستگاه تمام عیار را داشته باشد به میان می‌آید، قطعاً آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650 یکی از چند گزینه‌ای است که پیش روی خریدار خواهد بود.
توان 500 وات و نیز تیغه‌های استیل این مدل از آسیاب مخلوط کن ساپر، باعث شده است تا مصرف‌کننده نگرانی بابت توان و کارایی آن نداشته باشد.
زمانی این اطمینان خاطر در مصرف‌کننده بیشتر می‌شود که متوجه شود تولیدکنندگان آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650، برای افزایش کیفیت نهایی مواد، عملکرد پالس و 3 درجه تنظیم سرعت متفاوت را نیز در نظر گرفته‌اند.
عملکرد پالس در آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650 باعث می‌شود تا بتوان مواد غذایی مورد استفاده خود را با قدرت و سرعت بیشتر مخلوط و خرد کرده و همچنین بتوان میزان خرد کردن مواد غذایی را متناسب با نیاز خود تنظیم نمایید.
وجود فن خنک کننده‌ی موتور این اطمینان را ایجاد می‌کند که جای هیچ نگرانی از بابت گرم کردن موتور وجود ندارد و مصرف‌کننده می‌تواند با خیالی آسوده به آسیاب و یا مخلوط کردن مواد خود ادامه دهد.

ظرفیت پارچ 1.5 لیتر این مدل از آسیاب مخلوط کن ساپر باعث شده است تا بتواند جوابگوی نیاز تمامی مصرف‌کنندگان باشد.

جنس پیرکس پارچ مخلوط کن و بدنه استیل این دستگاه باعث شده است تا در کنار تمامی ویژگی‌های فنی، از نظر ظاهری نیز جلوه بصری مناسبی داشته باشد.
وجود آسیاب تمام عیار در آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650 باعث شده است تا هر مصرف‌کننده‌ای را به طور کامل بی نیاز از مخلوط کن و آسیاب نماید.
در کنار تمامی ویژگی‌هایی که بیان شد، دو سال گارانتی شرکت ساپر را نیز به آن اضافه کنید تا دیگر مصرف‌کننده با خیالی آسوده و اطمینان خاطر نسبت به خرید آن اقدام نماید.

آسیاب برقی ساپر

آسیاب ساپر مدل SCG-300S

در کنار آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650 ، شرکت ساپر دستگاهی تولید نموده است تا چنانچه مصرف‌کننده تنها نیاز به دستگاه تک کاره دارد نیز از خدمات ساپر بی‌بهره نماند.
آسیاب ساپر مدل SCG-300S یک آسیاب برقی با گنجایش 40 گرم می‌باشد که این میزان ظرفیت، میزان استاندارد آسیاب برقی برای آسیاب ادویه‌جات و یا آسیاب قهوه می‌باشد.
قدرت 150 واتی دستگاه و نیز استفاده از جنس استیل برای ظرف داخلی این مدل از آسیاب برقی ساپر و نیز تیغه‌های آن، این اطمینان را به مصرف‌کننده می‌دهد که مواد با کیفیتی بالا آسیاب شوند.
برخورداری دستگاه آسیاب ساپر مدل SCG-300S از چراغ نمایشگر و نیز کلید امنیتی علاوه بر مطلع کردن مصرف‌کننده از روند فعالیت دستگاه، ایمنی استفاده از آن را نیز تضمین می‌نماید.
برخورداری این مدل از آسیاب برقی ساپر از محفظه بزرگ که ترکیبی از جنس استیل و پلاستیک می‌باشد، ظاهری چشم‌نواز و مقبول را برای آن به ارمغان آورده است.

آسیاب مخلوط کن ساپر مدل 650 و آسیاب ساپر مدل SCG-300S به عنوان دو مدل از دستگاه‌های آسیاب ساپر، به دلیل وجود امکانات متعدد، کیفیت بالا و نیز قیمتی مناسب در قیاس با امکانات و کیفیت برتر آن، توانسته‌اند علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز هر نوع مصرف‌کننده‌ای باشند، جایگاه ویژه‌ای را نیز در میان آسیاب‌های برقی موجود در بازار به خود اختصاص دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.