اخبار و مقالات

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

در کنار سایر سرویس‌های آشپزخانه اورانوس، سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، یکی از متعدد سرویس‌های آشپزخانه اورانوس است که با توجه به اینکه در میان استفاده‌کنندگان سرویس‌های آشپزخانه دارای محبوبیت خاصی است، همواره به عنوان بخش مهمی از یک آشپزخانه مدرن مورد توجه قرار می‌گیرد. سرویس جهیزیه اورانوس که بسیاری در خصوص آن صحبت به میان می‌آورند، لزوماً اشاره به یک مدل مشخصی از سرویس‌های اورانوس ندارد، بلکه منظور تمامی سرویس‌های آشپزخانه‌هایی است که این برند روانه بازار می‌نماید.

با توجه به اینکه تولیدکنندگان محصولات اورانوس، در کنار سایر محصولات خود، سرویس‌های آشپزخانه متنوع و متعددی را در پارچه‌های مختلف طراحی، تولید و روانه بازار می‌کنند، ما در تلاش هستیم تا در چندین مقاله متوالی، به معرفی این سرویس‌ها بپردازیم. چنانچه مایل هستید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص انواع سرویس آشپزخانه اورانوس کسب نمایید، پیشنهاد ما این است مدل مورد نظر خود را از بخش جستجوی سایت، جستجو نمایید و یا اینکه بر روی لینک مقالات مربوط به هر یک از مدل‌ها که در ادامه ذکر شده‌اند، کلیک نمایید.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل استوانه‌ای

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

همان‌طور که در سایر مقالات مرتبط با سرویس‌های آشپزخانه اورانوس اشاره گردید، سرویس‌های مذکور فارغ از کیفیت آن‌ها، به دلیل زیبایی و تنوع مثال زدنی که دارند، بسیاری مواقع از آن‌ها تحت عنوان سرویس جهیزیه استیل اورانوس نام برده می‌شود.

تنوع رنگ سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

تعداد پارچه‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

مژده به همراهان هومیکسوم

تنوع رنگ سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

رنگ بندی آشپزخانه و به ویژه یک آشپزخانه مدرن، بدون تردید متأثر از لوازم متعددی است که در آن گنجانده می‌شود. قرارگیری و چینش صحیح لوازم آشپزخانه علاوه بر اینکه به آشپزخانه جذابیت می‌بخشد، می‌تواند شادابی خاصی را برای آن به همراه داشته باشد. سرویس آشپزخانه (سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و …)، رنگ دیوارها و سقف، رنگ بندی کابینت‌ها، لوازم آشپزخانه و… کلیدی‌ترین مواردی هستند که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار حائز اهمیت هستند.
پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان ” سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه ” به این موضوع پرداخته شد که میان سرویس آشپزخانه و رنگ بندی آشپزخانه ارتباط خاصی وجود دارد و به بیانی اصلی‌ترین بخش اثرگذار در رنگ بندی آشپزخانه، استفاده از ست‌های همرنگ و البته متناسب با دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد. قطعاً اصلی‌ترین قدم به سوی ایجاد یک آشپزخانه مدرن، هماهنگی در رنگ بندی است.
امروزه اهمیت رنگ بندی آشپزخانه بر هیچ تولیدکننده لوازم خانگی پوشیده نیست و بر همین اساس تولیدکنندگان لوازم و سرویس آشپزخانه همواره در تلاش هستند تا تمامی وسایل مورد نیاز یک آشپزخانه مدرن را در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب طراحی و تولید و روانه بازار مصرف نمایند.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

طبیعتاً هر تولیدکننده‌ای که بتواند در کنار کیفیت محصولات خود، در تحقق این امر (تنوع در طرح و رنگ محصولات) قدم بردارد، می‌تواند سهم بیشتری را از بازار به خود اختصاص دهد. بدون شک، مجموعه تولیدی اورانوس یکی از تولیدکنندگانی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات، تنوع طرح، تنوع رنگ، و نیز قیمتی مناسب، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در بازار سرویس آشپزخانه به خود اختصاص دهد.
سرویس‌های آشپزخانه اورانوس (سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و …) به دلیل تنوع در طرح و رنگ، توانسته‌اند تا حد بسیار بالایی پاسخگوی نیاز هر فردی با هر سلیقه‌ای ‌باشند. تحقق چنین امری شاید در سخن ساده به نظر برسد، اما در عمل امری بسیار دشوار است.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

بسیاری مواقع ما در خصوص موارد و موضاعات متعدد ( وسایل، مسافرت‌ها، خوراکی‌ها و… ) از دیگران تعاریفی می‌شنویم که تا زمانی خود آن موارد را مشاهده و یا تجربه نکنیم، قطعاً نمی‌توان درک درستی از آن‌ها داشته باشیم. بدون شک سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ در کنار سایر مدل‌های سرویس آشپزخانه اورانوس را به نحوی می‌توان مصداق این ضرب‌المثل دانست که می‌گویند « شنیدن کِی بُوَد مانندِ دیدن ». بدون تردید زمانی می‌توان به طور کامل به مزایای سرویس‌های اورانوس پی بُرد که تجربه حداقل یکبار استفاده از آن‌ها را داشته باشیم.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

تولیدکنندگان سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، این مدل از سرویس‌های محبوب خود را تنها در قالب 15 پارچه‌ روانه بازار نموده‌اند.
در تولید بدنه و درب مدل بل شیپ، مشابه تمامی سرویس‌های آشپزخانه اورانوس (سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، ورساچه، کلاسیک و …) از ورق آهن و استیل استفاده شده است.
ضد زنگ بودن این سرویس و رنگ آبکاری شده آن، این امکان را برای استفاده‌کنندگان مهیا نموده است تا در هر زمانی که نیاز باشد، بدون نگرانی از تغییر رنگ و یا زنگ‌زدگی، نسبت به شستشوی آن‌ها اقدام کنند.
گارانتی 5 ساله تعویض محصول، نکته مهم و کلیدی در خصوص تمامی سرویس‌های آشپزخانه اورانوس (سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، ورساچه، کلاسیک و …) است که باعث گردیده تا در کنار کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند، محبوبیت ویژه‌ای را در میان استفاده‌کنندگان کسب نمایند. وجود چنین ضمانتی، بدون شک مهر تاییدی بر کیفیت بالای این محصولات است.

تعداد پارچه‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، تولیدکنندگان سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، این مدل از سرویس‌های محبوب خود را تنها در قالب 15 پارچه روانه بازار نموده‌اند که در ادامه و جهت آشنایی شما، به معرفی لوازم موجود در سرویس آشپزخانه 15 پارچه اورانوس مدل بل شیپ خواهیم پرداخت.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

سرویس آشپزخانه 15 پارچه اورانوس مدل بل شیپ از لوازم آشپزخانه زیر تشکیل شده است :

• 1 عدد سطل پدالی 12 لیتری
• 1 عدد ظرف برنج پنجره دار ( با پیمانه)
• 1 عدد ظرف شکر
• 1 عدد ظرف قند
• 4 عدد سرویس حبوبات
• 3 عدد سرویس چای‌خوری
• 4 عدد سرویس ادویه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ 

مژده به همراهان هومیکسوم

با توجه با تماس‌های مکرر مشتریان مجموعه هومیکسوم، مبنی بر اینکه برخی از خریداران لوازم و سرویس آشپزخانه، به تمامی لوازم یک سرویس نیاز ندارند، این مجموعه در راستای احترام به نیاز مشتریان، در تلاش است تا شرایطی را فراهم نماید که اقلام مورد نیاز موجود در سرویس‌های آشپزخانه را به صورت تک پارچه نیز در اختیار مشتریان قرار دهد. در حال حاضر این شرایط در هومیکسوم ایجاد شده است تا دوستداران سرویس اورانوس مدل بل شیپ بتوانند اقلام 15 پارچه سفید با درب رزگلد از این مدل را فعلاً به‌ صورت جداگانه تهیه نمایند. به مرور تلاش خواهد شد تا امکان فروش اقلام بیشتری به صورت تک پارچه برای مشتریان فراهم گردد.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ به عنوان یکی از سرویس‌های محبوب اورانوس در کنار سایر سرویس‌های این برند (سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، ورساچه، کلاسیک و …)، به دلیل وجود تنوع در رنگ، کیفیت بالا، گارانتی 5 ساله و نیز قیمتی مناسب در قیاس با کیفیت برتر آن، توانسته است در راستای تحقق یک آشپزخانه مدرن، جایگاه ویژه‌ای را در میان سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.