اخبار و مقالات

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

محبوبیت سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه در میان استفاده‌کنندگان سرویس‌های آشپزخانه، باعث شده است تا این سرویس مشابه سایر سرویس‌های آشپزخانه اورانوس، همواره به عنوان بخش مهمی از یک آشپزخانه مدرن مورد توجه قرار ‌گیرد. دلیل چنین امری و اینکه استفاده‌کنندگان از سرویس‌های آشپزخانه، سرویس‌های آشپزخانه اورانوس را به عنوان جزء جدایی‌ناپذیر آشپزخانه مدرن در نظر می‌گیرند، به موارد متعددی بستگی دارد که در این مقاله سعی خواهیم نمود به صورت مختصر برخی از مهم‌ترینِ آن‌ها را با شما در میان بگذاریم.

سرویس جهیزیه اورانوس که بسیاری در خصوص آن صحبت به میان می‌آورند، لزوماً اشاره به یک مدل مشخصی از سرویس‌های اورانوس ندارد، بلکه منظور تمامی سرویس‌های آشپزخانه‌هایی است که این برند روانه بازار می‌نماید.
از آن جایی که تولیدکنندگان محصولات اورانوس، در سبد محصولات خود، سرویس‌های آشپزخانه متنوع و متعددی را در پارچه‌های مختلف طراحی، تولید و روانه بازار می‌کنند، ما در تلاش هستیم تا در چندین مقاله متوالی، به معرفی این سرویس‌ها بپردازیم. چنانچه تمایل دارید تا در خصوص سرویس‌های آشپزخانه اورانوس اطلاعات بیشتری کسب نمایید، پیشنهاد ما این است مدل مورد نظر خود را از بخش جستجوی سایت، جستجو نمایید و یا اینکه بر روی لینک مقالات مربوط به هر یک از مدل‌ها که در ذیل ذکر شده‌اند، کلیک نمایید.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل استوانه‌ای

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل کلاسیک

همان‌طور که پیش‌تر در سایر مقالات مرتبط با سرویس‌های آشپزخانه اورانوس اشاره شد، سرویس‌های مذکور فارغ از کیفیت آن‌ها، به دلیل زیبایی و تنوع مثال زدنی که دارند، در بسیاری مواقع از آن‌ها تحت عنوان سرویس جهیزیه استیل اورانوس نام برده می‌شود.

تنوع رنگ سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

تعداد پارچه‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

تنوع رنگ سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

بر هیچ فرد صاحب ذوق و سلیقه‌ای پوشیده نیست که رنگ‌بندی آشپزخانه و به ویژه رنگ‌بندی یک آشپزخانه مدرن، تا حد زیادی متأثر از لوازم متعددی است که در آن قرار داده می‌شود. قرارگیری و چینش صحیح لوازم آشپزخانه، یکی از نکات کلیدی است که توجه به آن باعث می‌گردد تا علاوه بر اینکه جذابیت خاصی به آشپزخانه بخشیده شود، عاملی مهم در ایجاد محیطی شاداب برای آشپزخانه نیز به شمار آید.
بدون شک، ترکیب درست و نیز رنگ‌بندی مناسب سرویس آشپزخانه ( سرویس آشپزخانه اورانوس مدل بل شیپ، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و … )، دیوارها، سقف، کابینت‌ها، لوازم آشپزخانه و … کلیدی‌ترین مواردی هستند که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.
سرویس آشپزخانه و رنگ‌بندی آشپزخانه ” عنوان مقاله‌ای است که پیش‌تر در آن به بررسی ارتباط میان سرویس آشپزخانه و رنگ‌بندی آشپزخانه پرداخته‌ایم. به بیانی دیگر می‌توان مدعی این شد که اصلی‌ترین بخش اثرگذار در رنگ‌بندی آشپزخانه، استفاده از ست‌های همرنگ و البته متناسب با دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد. هماهنگی در رنگ‌بندی، قطعاً اصلی‌ترین قدم به سوی ایجاد یک آشپزخانه مدرن است.
اهمیت رنگ‌بندی محیط و لوازم آشپزخانه به اندازه‌ای است که تولیدکنندگان لوازم و سرویس آشپزخانه با اشراف کامل از این موضوع همواره در تلاش هستند تا تمامی وسایل مورد نیاز یک آشپزخانه مدرن را در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب طراحی و تولید و روانه بازار مصرف نمایند.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

شواهد موجود در بازار لوازم و سرویس آشپزخانه حاکی از این است که هر تولیدکننده‌ای که بتواند در کنار کیفیت محصولات خود، برنامه‌ای دقیق برای ارائه محصولاتی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع داشته باشد، می‌تواند سهم بیشتری را از بازار به خود اختصاص دهد. بدون شک، مجموعه تولیدی اورانوس از جمله تولیدکنندگانی است که به دلیل کیفیت بالای محصولات، تنوع طرح، تنوع رنگ، و نیز قیمتی مناسب، توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در بازار سرویس آشپزخانه به خود اختصاص دهد.
تحقق این مسئله که یک تولیدکننده بتواند با تنوع در طرح و رنگ محصولات خود، تا حد بسیار بالایی پاسخگوی نیاز هر فردی با هر سلیقه‌ای ‌باشد، امری نسبتاً دشوار است که بدون شک نیازمند سال‌ها تجربه، تخصص و نیز بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز دنیا در صنعت لوازم آشپزخانه می‌باشد.
جلب رضایت استفاده‌کنندگان از سرویس‌های آشپزخانه با سلایق گوناگون شاید در سخن ساده به نظر برسد، اما در عمل امری بسیار دشوار است، اما سرویس‌های آشپزخانه اورانوس ( سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه، سرویس جهیزیه استیل اورانوس و … ) به دلیل تنوع در طرح و رنگ، توانسته‌اند به این امر جامه عمل بپوشانند.

3 ویژگی چاقو آشپزخانه در لوازم آشپزخانه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

« شنیدن کِی بُوَد مانندِ دیدن »، ضرب‌المثلی است که مصداق بارز سرویس‌های آشپزخانه اورانوس است. بدون شک زمانی می‌توان به طور کامل پی به مزایای سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه در کنار سایر سرویس‌های اورانوس بُرد که تجربه حداقل یکبار استفاده از آن‌ها را داشته باشیم.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

تولیدکنندگان سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه، این مدل از سرویس‌های محبوب خود را تنها در قالب 16 پارچه‌ روانه بازار نموده‌اند.
استفاده از ورق آهن و استیل در تولید بدنه و درب مدل ورساچه، حاکی از کیفیت مشابه این سرویس با سایر سرویس‌های آشپزخانه اورانوس (سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، بل شیپ، کلاسیک و …) می‌باشد.
ضد زنگ بودن این سرویس و رنگ آبکاری شده آن، این اطمینان را به استفاده‌کنندگان می‌دهد تا بدون کوچک‌ترین نگرانی، در هر زمانی که نیاز باشد، نسبت به شستشوی آن‌ها اقدام کنند.
نکته مهم و کلیدی در خصوص سرویس‌های آشپزخانه اورانوس (سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل بل شیپ، استوانه‌ای، کلاسیک و …) که باعث گردیده تا در کنار کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارند، محبوبیت ویژه‌ای را در میان استفاده‌کنندگان به همراه داشته باشند، ارائه گارانتی 5 ساله تعویض محصول است. بدون شک وجود چنین ضمانتی مهر تاییدی بر کیفیت بالای این محصولات است.

تعداد پارچه‌های سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه نیز از آن دسته سرویس‌های محبوب اورانوس است که تنها در قالب 16 پارچه روانه بازار شده است. در ادامه و جهت آشنایی شما، به معرفی لوازم موجود در سرویس آشپزخانه 16 پارچه اورانوس مدل ورساچه خواهیم پرداخت.

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه

سرویس آشپزخانه 16 پارچه اورانوس مدل ورساچه از لوازم آشپزخانه زیر تشکیل شده است :

• 1 عدد سطل پدالی 12 لیتری
• 1 عدد جای نان
• 1 عدد ظرف برنج پنجره دار ( با پیمانه)
• 1 عدد ظرف شکر
• 1 عدد ظرف قند
• 4 عدد سرویس حبوبات
• 3 عدد سرویس چای‌خوری
• 4 عدد سرویس ادویه

بهترین قابلمه در میان لوازم آشپزخانه

سرویس آشپزخانه اورانوس مدل ورساچه به عنوان یکی از سرویس‌های محبوب اورانوس در کنار سایر سرویس‌های این برند ( سرویس جهیزیه استیل اورانوس، مدل استوانه‌ای، بل شیپ، کلاسیک و … )، به دلیل وجود تنوع در رنگ، کیفیت بالا، گارانتی 5 ساله و نیز قیمتی مناسب در قیاس با کیفیت برتر آن، توانسته است در راستای تحقق یک آشپزخانه مدرن، جایگاه ویژه‌ای را در میان سرویس‌های آشپزخانه موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده بیشتر انواع سرویس های آشپزخانه اورانوس، به قسمت محصولات در فروشگاه اینترنتی هومیکسوم مراجعه کنید و شاهد بهترین و پرطرفدارترین سرویس های آشپزخانه و لوازم خانگی در بازار باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.