اخبار و مقالات

ضرورت سرویس حبوبات در سرویس آشپزخانه

ضرورت سرویس حبوبات در سرویس آشپزخانه

سرویس حبوبات یکی از ضروری‌ترین اجزای سرویس‌های آشپزخانه به شمار می‌آید. استفاده از این سرویس‌ها علاوه بر حفظ کیفیت و سلامت حبوبات، چنانچه دارای طراحی زیبایی باشد، می‌تواند جلوه بصری خاصی را نیز برای آشپزخانه به ارمغان آورد. علاوه بر کیفیت، اهمیت ظاهر سرویس حبوبات به عنوان یک سرویس آشپزخانه به ویژه زمانی بیشتر به چشم می‌آید که قرار باشد از آن در جهیزیه عروس استفاده شود.

اهمیت حفظ کیفیت و سلامت حبوبات، اصلی‌ترین موضوعی است که باعث می‌شود تا قبل از تمرکز بر طرح و شکل سرویس حبوبات، به کیفیت و نوع موادی که برای تولید این سرویس‌ها استفاده می‌شود توجه نماییم.
ارزش غذایی حبوبات به دلیل اینکه سرشار از منابع عالی فیبری و پروتئینی هستند، باعث گردیده است تا تولیدکنندگان معتبر لوازم و سرویس آشپزخانه اقدام به تولید سرویس‌هایی نمایند که علاوه بر طراحی چشم نواز آن‌ها، کیفیت و ارزش غذایی حبوباتی که درون آن‌ها نگهداری می‌شود نیز کاملاً حفظ گردد.
به عنوان نمونه، تولیدکنندگان محصولات اورانوس در طی سال‌ها فعالیت خود در عرصه تولید لوازم خانگی و نیز سرویس آشپزخانه، همواره در تلاش بوده‌اند تا بتوانند محصولاتی را به بازار ارائه نمایند که علاوه بر توان رقابت با برندهای معتبر جهانی از نظر ظاهر و کیفیت، شرایطی را فراهم آورند تا افراد توان خرید و تجربه لذت از استفاده آن محصولات را داشته باشند. یکی از این محصولات، سرویس حبوبات اورانوس می‌باشد که در ادامه بیشتر به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اهمیت وجود سرویس حبوبات

راهکار از بین بردن حشره در حبوبات

سرویس حبوبات اورانوس

سرویس حبوبات اورانوس مدل 710

سرویس حبوبات اورانوس مدل 610

اهمیت وجود سرویس حبوبات

همان‌طور که اشاره شد، حبوبات به دلیل برخورداری از ارزش غذایی بالا، همواره مورد توجه بوده و می‌باشد. بدون شک حبوبات دارای پیوندی ناگسستنی با سلامت افراد هستند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نقش پر رنگ در کاهش خطر بیماری قلبی و سطح کلسترول اشاره نمود.
حبوبات به دلیل سرشار بودن از مواد فیبری و پروتئینی، علاوه بر ارزش غذایی بالا، به دلیل کاهش گرسنگی و ایجاد سیری در مصرف‌کننده، می‌تواند به عنوان یک مواد غذایی در کاهش وزن و نیز تناسب‌اندام نقش بسزایی داشته باشد.
وجود چنین خواصی در حبوبات، این امر را می‌طلبد که جهت نگهداری آن‌ها از ظروفی استفاده شود که بتواند ارزش غذایی و نیز سلامت آن‌ها را در بالاترین سطح ممکن حفظ نماید. از این رو استفاده از سرویس حبوبات که بر اساس تمامی معیارهای لازم طراحی و تولید شده باشند، برای نگهداری حبوبات امری ضروری است.
عدم نگهداری صحیح و اصولی حبوبات می‌تواند باعث خراب شدن آن‌ها و به خصوص حشره زدن شود. مهم‌ترین دلیل حشره زدن حبوبات، عدم نگهداری آن‌ها در ظروف و مکانی مناسب است.
برای حفظ سلامت و کیفیت حبوبات نیاز است تا اولاً آن‌ها را در ظروف درب دار نگهداری کرده و ثانیاً ظروف را در مکانی خشک قرار دهید. همین امر ضرورت استفاده از سرویس حبوبات را چند برابر می‌کند.

راهکار از بین بردن حشره در حبوبات

اما برخی مواقع ممکن است به دلیل عدم استفاده از سرویس حبوبات و نیز سهل نگاری در نگهداری، حبوبات حشره بزنند. در این شرایط نیاز است تا برای خلاصی از این مشکل چهار گام ساده را بردارید.

سرویس حبوبات اورانوس

گام اول : از بین بردن حشرات

در اولین گام نیاز است تا برای نابود کردن حشرات موجود، حبوبات را درون یک کیسه پلاستیکی ریخته و آن‌ها را حدود 3 تا 7 روز درون فریزر قرار دهید. این امر باعث می‌شود تا حشرات موجود در حبوبات به طور کلی نابود شوند.

گام دوم : از بین بردن تخم حشرات

خیلی مواقع به دلیل احتمال تخم ریزی حشرات درون حبوبات، این احتمال وجود دارد تا مجدد حشرات رشد نماید. برای جلوگیری از این امر، نیاز است تا این بار حبوبات را حرارت دهید. برای این کار یا می‌توان حبوبات را درون یک سینی ریخته و حدود 3 تا 4 روز در مقابل خورشید قرار دهید و یا اینکه با یک دمای ملایم از طریق فر و یا شعله ( بین 140 تا 160 درجه ) حدود 20 دقیقه حبوبات را حرارت دهید.

 

آیا نمیدانید که لوازم آشپزخانه خود را چگونه بچینید؟

فروشگاه لوازم خانگی هومیکسوم شما را در این راه راهنمایی میکند تا بهترین چیدمان را برای سرویس آشپزخانه خود داشته باشید

لوازم آشپزخانه و بهترین مدل چیدمان آشپزخانه

گام سوم : نگهداری در ظروف مناسب

در سومین گام نیاز است تا جهت جلوگیری از رشد مجدد حشرات، حبوبات را درون ظروف مناسب ریخته و آن‌ها را در جای خشک و ترجیحاً خنگ نگهداری نمایید. حتماً نیاز نیست تا از سرویس حبوبات استفاده نمایید و می‌توان آن‌ها را درون ظروف معمولی یا شیشه‌های درب دار نگهداری نمود. اما به دلیل رعایت تمامی نکات لازم در ساخت سرویس حبوبات توسط برندهای معتبر (مانند سرویس حبوبات اورانوس و …)، نگهداری حبوبات درون سرویس‌های مخصوص، احتمال خراب شدن حبوبات را در صورت رعایت گام چهارم، تقریباً به صفر می‌رساند.

گام چهارم : تضمین حفظ کیفیت

حتی با طی کردن سه گام فوق، ممکن است باز احتمال رشد حشرات وجود داشته باشد. در گام چهارم پیشنهاد می‌شود که جهت تضمین حفظ کیفیت، 3 نکته ساده را به خاطر بسپارید :

• نکته اول :

ظروف یا سرویس حبوبات را در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید. زیرا وجود رطوبت یکی از عوامل ایجاد و رشد کپک در حبوبات است.

• نکته دوم :

قرار دادن چند برگ درخت گردو لابه‌لای حبوبات و یا درون سرویس حبوبات می‌تواند از حشره زدن آن‌ها جلوگیری کند.

• نکته سوم :

آمیختن حبوبات درون ظروف یا سرویس حبوبات با مقداری نمک می‌تواند تا حد زیادی مانع حشره زدن حبوبات شده و از زود خراب شدن آن‌ها جلوگیری کند.

برای مشاهده و خرید محصولات اورانوس به عنوان لوازم آشپزخانه و جهیزیه عروس خود به فروشگاه اینترنتی هومیکسوم مراجعه کنید

سرویس حبوبات اورانوس

مجموعه اورانوس به عنوان یکی از برندهای معتبر تولیدکننده سرویس آشپزخانه توانسته است با رعایت تمامی استاندارهای لازم در طراحی لوازم آشپزخانه، سرویس‌هایی را روانه بازار نماید که جوابگوی تمامی نیازهای مصرف‌کنندگان لوازم و سرویس آشپزخانه باشد.
اورانوس سرویس‌های چند پارچه متعددی را طراحی، تولید روانه بازار نموده است. این سرویس‌ها به صورت 15 پارچه، 18 پارچه، 20 پارچه، 23 پارچه و 30 پارچه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با تمامی سلیقه‌ها می‌باشد.
اما ممکن است برخی افراد به دلایل متعدد مایل به خرید این سرویس‌ها نباشند و تنها نیازمند سرویس حبوبات باشند. مجموعه اورانوس به خواست و نیاز این مصرف‌کنندگان احترام گذاشته است و سرویس‌های جداگانه حبوبات را نیز تولید و روانه بازار نموده است. در حال حاضر تعداد این سرویس‌ها دو مدل می‌باشد که در آینده‌ای نزدیک قطعاً بر تعداد این مدل‌ها افزوده خواهد.
در ادامه بدون هر گونه توضیح اضافی، این 2 مدل از سرویس حبوبات اورانوس را خدمات شما همراهان عزیز معرفی می‌نماییم.

سرویس حبوبات اورانوس مدل 710

سرویس حبوبات اورانوس مدل 710

سرویس حبوبات اورانوس مدل 610

سرویس حبوبات اورانوس مدل 610

سرویس حبوبات اورانوس مدل 610 و سرویس حبوبات اورانوس مدل 710، به عنوان دو مدل از سرویس آشپزخانه اورانوس، به دلیل کیفیت بالا و نیز قیمتی مناسب در قیاس با کیفیت برتر آن‌ها، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای را در میان سرویس‌های حبوبات موجود در بازار به خود اختصاص دهد.

می توانیم یکی از پرطرفدارترین سرویس حبوبات اورانوس را، سرویس حبوبات اورانوس مدل بل شیپ را به شما معرفی کنیم تا به عنوان یکی از پر کاربردترین سرویس آشپزخانه از الان استفاده کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.