اخبار و مقالات

قابلمه چارتر هوس (Charter House) چیست؟

قابلمه چارتر هوس (Charter House) چیست؟

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به کیفیت لوازم آشپزخانه و به خصوص لوازم مرتبط به آشپزی اهمیت می‌دهید، قطعاً اسم ظروف استیل چارتر هوس (Charter House) و به خصوص قابلمه چارتر هوس را شنیده‌اید و یا حتی ممکن است چند سایز مختلف آن را در میان لوازم آشپزخانه خود داشته باشید. قابلمه‌هایی که در خیلی مواقع با عنوان‌هایی چون قابلمه استیل یا قابلمه استیل نچسب نیز در میان اهل فن شناخته می‌شوند. البته در کنار این برند چاتر هوس، برخی برندهای دیگر هستند که تحت عنوان قابلمه استیل آلمانی یا قابلمه آلمانی نیز شناخته می‌شوند که آن برندها را در مقالات بعدی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قابلمه چارتر هوس و جایزه رد دات

قابلمه چارتر هوس (Charter House) در یک نگاه کلی

کلام آخر

 

البته ذکر این نکته ضروری است که عنوان قابلمه استیل و یا قابلمه استیل نچسب، تنها مختص قابلمه چارتر هوس (Charter House) نیست و برخی از قابلمه‌های موجود در بازار نیز با این عناوین شناخته می‌شوند.
هر چند خیلی از افراد ممکن است هنگام خرید قابلمه صرفِ اینکه قابلمه چدنی باشد، استیل باشد و یا اینکه قابلمه گرانیتی باشد، برای آن‌ها کفایت کند و معیار دیگری را نداشته باشند. برخی‌ دیگر ممکن است بسیار به طراحی قابلمه اهمیت بدهند و برای آن‌ها مهم باشد که وسایلی که در میان لوازم آشپزخانه آن‌ها قرار می‌گیرد، علاوه بر کیفیتی که دارد، دارای ظاهری شیک و زیبایی نیز باشد. بدون هر گونه اغراقی می‌توان مدعی این شد که تولیدکنندگان محصولات Charter House و به خصوص قابلمه این کمپانی، کیفیت را با ظاهری زیبا تلفیق کرده‌اند و توانسته‌اند رضایت هر دو گروه از افراد که تنها کیفیت و یا ظاهر برایشان مهم است را به سوی خود جلب نمایند. به گونه‌ای که اگر فردی به کیفیت اهمیت دهد، با خرید قابلمه چارتر هوس علاوه بر به دست آوردن کیفیت، طراحی زیبا را نیز با آن دریافت کرده است و در اصطلاح عامیانه، با یک تیر دو نشان را زده است.

ما پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان ” بهترین قابلمه در میان لوازم آشپزخانه ” به بیان برخی از ویژگی‌های مهم یک قابلمه مناسب به عنوان لوازم آشپزخانه شما پرداختیم و حتی در مقاله مذکور به بیان توضیحاتی در خصوص انواع قابلمه، قابلمه استیل، قابلمه استیل نچسب و نیز قابلمه آلمانی نچسب که منظور برخی از قابلمه های استیل موجود در بازار است، پرداختیم.
در این مقاله قصد داریم تا مقداری بیشتر به بررسی محصولات و البته قابلمه چارتر هوس (Charter House) بپردازیم و بررسی نماییم که چرا این قابلمه استیل نچسب از چنین جایگاهی برخوردار گردیده است.

قابلمه چارتر هوس

قابلمه چارتر هوس و جایزه رد دات

رد دات (Red Dot) عنوان مسابقات جهانی بسیار معتبری است که هر ساله برترین‌های دنیا در حوزه طراحی و تجارت را گرد هم می‌آورد تا از بهترین آن‌ها تجلیل به عمل آید. برگزارکنندگان رقابت‌های Red Dot بر این باورند که «جایزه طراحی رد دات» مختص همه کسانی است که مایل‌اند فعالیت‌های تجاری خود را از طریق طراحی متمایز کنند. انتخاب برگزیدگان این مسابقات ( بهترین طراحان ) هر ساله توسط داوران متخصص در زمینه‌های طراحی محصول، طراحی ارتباطات و طراحی مفهوم (concept) انتخاب می‌شوند.

در کنار تمامی لوازم آشپزخانه، یکی از پرکاربردترین ابزار ها در آشپزخانه، چاقو می باشد.

آیا می دانید چاقوی خوب در سرویس آشپزخانه، چه ویژگی هایی را می بایست دارا باشد؟

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هومیکسوم شما را در این زمینه راهنمایی می کند

3 ویژگی چاقو آشپزخانه در لوازم آشپزخانه

در سال 2012، کمپانی انگلیسی ظروف استیل Charter House برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرد برنده‌ی جایزه‌ی Red Dot Desing شد. ظروف استیل Charter House با طراحی شیک و دسته‌های متنوع، نوعی نوآوری را برای قابلمه ایجاد کرد و باعث شد تا مورد توجه داوران جایزه Red Dot Desing در سال 2012 قرار بگیرد. شعار این ظروف این بود :

« با ظروف استیل Charter House تفاوت و مدرنی را به وسایل آشپزخانه و لوازم آشپزخانه‌ شما هدیه می‌دهیم »

قابلمه چارتر هوس

قابلمه چارتر هوس (Charter House) در یک نگاه کلی

ما در مقاله ” بهترین قابلمه در میان لوازم آشپزخانه ” به بیان توضیحات کوتاهی در خصوص برخی از قابلمه‌های موجود در بازار پرداختیم و به جهت آشنایی شما همراهان هومیکسوم، اصلی‌ترین ویژگی‌های هر یک از این قابلمه‌ها را بیان کردیم. در مقاله مذکور به معرفی قابلمه‌های زیر پرداختیم :

• قابلمه استیل
• قابلمه چدنی
• قابلمه مسی
• قابلمه سرامیکی
• قابلمه آلومینیومی
• قابلمه نچسب
• قابلمه گرانیتی

با توجه به انواع قابلمه‌ها، هر چند قابلمه چارتر هوس نیز یک قابلمه استیل یا قابلمه استیل نچسب محسوب می‌شود، اما وجود برخی ویژگی‌های خاص در آن، باعث شده است تا این قابلمه استیل مقداری متمایز از سایر قابلمه‌های استیل باشد.
در چند سال اخیر ظروف استیل Charter House توانسته است با توجه به کیفیتی که دارد و بر اساس طراحی خاص و ویژه خود، جایگاه مناسبی را در میان افرادی که علاوه بر کیفیت، به شکل و ظاهر لوازم آشپزخانه اهمیت می‌دهند، به خود اختصاص دهد. نکته‌ای که لازم است در اینجا به آن اشاره نماییم، این است که برخی‌ها این قابلمه را با برندهای قابلمه آلمانی اشتباه می گیرند، در صورتی این قابلمه محصول یک کمپانی مشهور انگلیسی است.
قابلمه‌های شرکت Charter House در 4 سایز 18 ، 20 ، 24 و 28 طراحی شده است که باعث می‌شود پاسخگوی نیاز هر مصرف‌کننده خانگی از نظر میزان ظرفیت و گنجایش باشد. لازم به ذکر است که در ابتدا این قابلمه‌ها در 3 سایز 18 ، 20 و 24 ارائه گردید و سپس سایز 28 نیز به آن افزوده شد.
استفاده از استیل برای بدنه، چدن برای کفه و نیز تفلون برای دسته‌ها باعث شده است تا هر خریداری را مجاب کند تا یک سرویس کامل و یا حداقل یک سایز از آن را برای تجربه‌ای متفاوت از آشپزی برگزیند.
قابلمه‌های شرکت چارتر هوس از استیل 10/18 درست شده است. استیل 10/18 به استیلی گفته می‌شود که از 18% کروم و 10% نیکل درست شده است.

برای خرید لوازم خانگی و سرویس آشپزخانه خود به شما پیشنها می کنیم به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هومیکسوم مراجعه کنید و تمامی لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه خود را به راحتی خریداری کنید

محصولات فروشگاه اینترنتی هومیکسوم

طراحان قابلمه چاتر هوس (Charter House) برای درب قابلمه از شیشه استفاده کرده‌اند که علاوه بر زیبایی خاصی که به ظروف می‌دهد، باعث می‌شود تا آشپز نظارت بهتری بر روند پخت محتویات آن داشته باشد.
یکی از ویژگی‌های خاصی که در این قابلمه وجود دارد و در سال 2012 از عوامل مهم در دریافت جایزه رد دات بود، برخورداری آن‌ها از دسته لولایی است که این امر علاوه بر زیبایی، راحتی استفاده از آن را به ارمغان خواهد آورد.
یکی از نوآوری‌های منحصر به فردی که در این قابلمه بکار رفته است، خروجی آبکش است. این خروجی به گونه‌ای است که درون قابلمه استیل سوراخ‌هایی تعبیه گردیده تا شما بتوانید مایع داخل قابلمه را بدون احتیاج به اینکه از آبکش استفاده کنید، تخلیه نمایید.
وجود دو آبکش ریز و درشت، در کنار تمامی ویژگی‌هایی که قابلمه استیل نچسب Charter House دارد، باعث شده است تا آن را به یک قابلمه تمام عیار تبدیل کند.

قابلمه چارتر هوس

کلام آخر

در پایان یکبار دیگر نیاز است اشاره کنیم که ، قابلمه چارتر هوس (Charter House) به عنوان یک قابلمه استیل نچسب، به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد، کیفیت بالا و نیز قیمتی مناسب در قیاس با کیفیت برتر آن، توانسته است با وجود برخی از قابلمه‌هایی که بیش از چند دهه انحصار بازار را به دست گرفته بودند، همچون برند قابلمه آلمانی، جایگاه ویژه‌ و حتی به مراتب بالاتر از برندهای مشهور را به خود اختصاص دهد.

قابلمه های چارتر هوس به عنوان بهترین لوازم آشپزخانه و وسایل خانگی در بازار لوازم خانگی و تمامی فروشگاه های لوازم خانگی، همچنین اکثریت فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی، از جمله فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی هومیکسوم موجود می باشد. 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *